Sunday, May 20, 2012

5 kriteria seks hebat




Jika anda mahukan hubungan seks yang sangat sensasi, anda perlu mempunyai kepakaran untuk memberi klimaks yang sangat nikmat pada pasangan anda. Anda tidak perlu rasa tertekan lagi kerana artikel ini akan senaraikan lima kriteria yang anda perlu anda untuk mengalami seks yang hebat . Berikut adalah lima kriteria yang anda perlu anda.

Yakin: Anda perlu yakin dengan kebolehan anda. Pimpin pasangan anda ketika melakukan hubungan seks. Dengan yakin, anda lakukan foreplay pada pasangan anda. Dengan yakin, anda bersetubuh dengan pasangan anda. Jangan ragu – ragu. Tip untuk rasa yakin adalah bersikap agresif dengan pasangan anda. Lakukannya seperti anda memang mahukannya dengan bersungguh – sungguh.

Jangan hadkan diri anda: Jangan bersikap primitif seperti tidak mahu lakukan foreplay dan sebagainya. Bebaskan diri anda ketika melakukan hubungan seks . Puaskan fantasi seks masing – masing.

Berkomunikasi: Seks bukanlah hubungan seorang diri tetapi adalah hubungan yang melibatkan hubungan dua hala. Jadi, anda perlu berkomunikasi dengan pasangan anda selalu. Komunikasi tidak terhad pada percakapan sahaja, bahasa badan dan cara pandangan juga adalah komunikasi. Buat apa yang pasangan anda mahu anda lakukan. Jika anda dapati pasangan anda sedang terangsang melalui gerakan badannya, anda patut tahu apa yang hendak anda lakukan.

Stamina: Jika anda tidak mempunyai stamina yang mencukupi, anda mungkin akan mengalami ejakulasi pramatang. Ini akan membantutkan suasana hubungan seks anda. Namun begitu, jika anda mengalami ejakulasi pramatang, anda perlu bangkita kembali dan mengadakan hubungan seks bagi memuaskan pasangan anda . Lama kelamaan, anda akan mempunyai ketahanan yang kuat. Stamina yang kuat boleh memberi kepuasan yang asyik pada pasangan anda.

Saiz zakar yang besar dan panjang : Zakar yang besar dan panjang sentiasa mempunyai kelebihan ketika anda melakukan hubungan seks. Geseran yang lebih lama terhadap dinding vagina pasangan anda boleh memuaskan isteri anda .

http://kursusperkahwinan.com

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...