Friday, February 11, 2011

Panjangkan zakar



Petua Zakar Panjang dan Besar
Ketika zakar masih dalam keaadan lembik, kepala zakar dipegang dan ditarik ke bawah antara kedua belah kaki. Di mana tarik pula ke sebelah kiri dan kemudian tahan hampir 5 minit. Buat 3 kali sehari (biasanya semasa mandi waktu pagi, tengahari dan petang) nescaya dapat menambah saiz zakar, memanjangkan zakar serta mengeraskan lagi zakar.

Antara tip tersebut adalah:

Pertama, jangan terlalu kerap memakai seluar dalam. Tidur wajib JANGAN pakai seluar dalam.

Kedua, selepas subuh urutkan zakar anda dari pangkal sehingga takuk kepala. Jangan terlalu kuat atau pun terlalu lembut. Urutan tersebut mestilah dalam keadaan zakar tidak menegang.

Ketiga, Selepas membuang air kencing tarik zakar perlahan-lahan dan berhenti apabila sampai kepanjangan maksimum. ulangi tiga kali.

Selepas saya nyatakan tip-tip ini pada beliau, beliau berjanji akan menghubungi saya kembali untuk melaporkan saiz zakarnya selepas 30 hari mencuba.

Itu sahaja tip seksual untuk saya kongsikan bersama anda pada kali ini. Lain masa dan ketika saya akan kongsikan lagi tip-tip hebat seksual suami-isteri.

3 comments:

  1. boleh berkesan ke??memang terbukti?

    ReplyDelete
  2. Informasi yang sangat menarik untuk di ketahui bersama... Bagi anda yang ingin mengetahui bagaimana cara membesarkan zakar dengan cara yang selamat serta terbukti berkesan anda bolehlah KLik Sini

    ReplyDelete
  3. sekadar berkongsi tips www.senyum.my

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...